Endelig Desember!

Endelig Desember! Ingen tvil om at jeg er en skikkelig desemberjente. Første dag av måneden er ikke akkurat som forventet. Jeg stod opp litt tidlig for å rekke frokost, for så å ta beina fatt ned til jobben. Noe jeg angret på så fort jeg kom ned til shell, 3 minutter senere.. Berit gav fra seg enorme krefter pluss at det var regn og kaldt. Jeg hadde heldigvis regnbukse og dunjakke, så jeg trosset meg framover. Veldig tungt å gå, spesielt ned mot ferja, der jeg ble skjøvet bakover for hvert skritt jeg tok… Men så kom jeg meg heldigvis fram til slutt. Hadde beregnet litt ekstra tid slik at jeg fikk kjøpt nisselue. Nå er det på tide å spre litt julestemning selv om det ikke er blitt hvitt ute enda. En fin liten Elkjøp-nisse, altså. Vi hadde til og med et strømbrudd på jobben i dag. Ellers jobbet jeg litt lengre enn planlagt, for så å ta en handletur på Ica med mamma. Ble en mange timers forsinket lunsj, så jeg får heller spise de neste måltidene tett oppi hverandre. Har også åpnet flaxkalenderen min og revet ut en nellikspiker fra appelsinen min. Årets første pepperkake er inntatt 😉 Snart er det ”jul i blåfjell”. Like koselig hvert år. Alt tyder på at dette blir en flott Desember for min del. Noe jeg er evig glad for! Uten sonde, utenfor sykehus og milevis unna sykepleiere og leger. Mitt eneste juleønske er å få være hjemme med familien min! Og det er jo oppfylt for lengst…

 

 

 

  

1 kommentar

Siste innlegg