Skål for dette og de kommende år!

Hvis jeg forflytter meg 1 år tilbake i tid så vil jeg befinne meg et sted jeg helst ikke ønsker. Et sted jeg vil ha ut av minnet. Et sted jeg bare vil glemme, fordi hatet og negativiteten er altfor sterk. Det er 29 November 2010. Dagen da alt ble snudd på hodet. Ambulansefolk, politi, leger, psykiatere, sykepleiere og hjelpepleiere kidnappet meg nærmest. Mamma og pappa ble skjøvet ut i kulden, og jeg ble sittende inntil en vegg x antall timer alene. En av de verste dagene i mitt liv, uten tvil. Derfor har jeg bestemt meg for å gjøre denne 29. November til en bedre dag! Mye bedre. Jeg gidder ikke å ha noen vonde tilknyttelser til den datoen. Frem til nå har jeg både gått tur og jobbet. To ting jeg absolutt ikke fikk lov til i fjor. Fine dager. Etterpå skal det tilberedes nydelig laksemiddag med en av de bedre hvitvinene som jeg kunne finne. Skål!

 

 

   

5 kommentarer
    1. Sv: Okei, da forstår jeg! Så fint at du prøver deg med kalkun og vin og sånn likevel (og kanskje litt julekos?) 🙂 Og akkurat det er jeg enig med deg i; at det med kosen ikke skal bli ødelagt!!
      Da skjønner jeg det med å “innskrenke” på noen av tingene, for å klare de andre 🙂
      Sånnsett gruer jeg meg også til jul, fordi jeg er redd for at slike ting skal styre. Derfor vil jeg ikke “ta helt av” med julestrømpe, og jeg er glad for at vi har byttet ut ribbe med pinnekjøtt..
      Enhver må ta sine valg for å lage den koselige jula en kan!
      Klem 🙂

    2. Jeg må bare få si først, at det er sykt rørende å lese bloggen din, og jeg tror jeg snakker for mange, når jeg sier at du har en syk vilje, og mange gode mennesker som støtter deg!! Og jeg er utrolig glad for å se at det går fremover med deg, og at du må fortsette å stå på!! 😀
      mange varme klemmer <33

Siste innlegg