Venter på julestemningen!

Jeg fortsetter å øke litt gradvis på jobbingen, og nå spesielt fram mot jul og nyttår. Da blir det en del mer å gjøre i butikken. Har også hjulpet mamma med julegaveinnkjøpene. Nå er hun også ferdig! Vi tok siste rest i Tønsberg i går, der jeg også gikk til innkjøp av kjoler. Klarte ikke å bestemme meg for hvilken jeg ville ha, så da tok jeg like så gjerne begge to. En til julaften og en til nyttårsaften. Lov å unne seg litt nå som jeg kan sette opp en del ekstra timer på novemberlistene. Dessuten er det deilig å kjenne friheten og gleden av å være litt jente. Det er ikke bare kjoler som jeg er på jakt etter, men også noen høye heler. Det er på tide å bryte gjennom med mine feminine sider. Det er en barriere som jeg er nødt til å knekke. Anoreksi eller ikke. Er jo snart 19… For min del så flyr tiden avgårde i et veldig skremmende farlig tempo. Mat og måltider kombinert med fysisk aktivitet fungerer slik som det har gjort hele tiden. Ingenting å være misfornøyd med og ingenting som føles feil, vondt eller vanskelig. Snart er det Desember. Jeg gleder meg sånn til å begynne med å skrape luker, rive ut nelikker og telle nedover til den store julekvelden. Vi får bestemor og bestefar på besøk i år. Det blir så fint! Jeg lar ikke sykdommen ødelegge denne dagen for meg. Det blir nok ikke ribbe eller pinnekjøtt, og heller ikke medisterpølser- og kaker, men hyggelig skal det bli uansett. Nå mangler jeg bare litt snø, julemusikk- og pynt for den ultimate julestemningen. Satser på at den kommer 1. Desember… Det ville vært perfekt!

 

 

 

 

  

2 kommentarer

Siste innlegg