Plutselig Fredag!

Det er Fredag! Mamma og Aleksander er tilbake om bare noen timer. Uken har gått utrolig fort for min del. Sånn blir det når man jobber 3 dager i strekk. Pluss Lørdagen. Etter at jeg ble ferdig med julegavene så er det null utgifter igjen, noe som gir en bra kontoutskrift. Dessuten så føles det så godt å være ute litt for å få tiden til å gå samtidig som det sosiale blir mer på plass. Arbeidsoppgavene mine er veldig varierte og tiden går fort unna nå som vi straks er midt oppi julesalgene. Kampanjene begynner til uken… I den forbindelse var jeg også på møte i går kveld! Pappa har også jobbet en del mer, så det har blitt til at vi har fått kvelden sammen og noen sene og gode middager. Ute er det begynt å bli vinter. Det er ikke snø, men rim som har lagt seg. Kaldt nok… Heldigvis er jeg ikke så frysepinne som jeg var i fjor høst! Da kunne jeg pakke meg inn i boblejakke hjemme i tillegg til en haug med tepper. Jeg orket ikke å gå ned i underetasjen for å hente noe på grunn av veldig svekket kroppstemperatur. Uff. For en grusom tid! Snart er det gått 1 år siden innleggelsen, 29 November 2010. Den verste dagen i hele mitt liv! En dag jeg planlegger å feire med noe sprudlende drikke og en bedre middag. Jeg orker ikke å ha tilknytning til en vond dato for resten av livet mitt. Ellers har jeg fri i dag. Deilig å sove ut litt, høre på altfor høy musikk og gå en forfriskende tur.

 


Kylling stroganof pluss potetmos til pappa.

 

 

 

3 kommentarer
    1. Oi, er du ferdig med julegavene alt?! God å være ute i god tid:D
      Det høres ut som en bra plan å få en fin 29-ende i år, og å feire det litt, at det er ett år siden. Man kan jo se det som at det virkelig var starten på ditt nye liv – starten mot en friskere hverdag. Og du er jo på et helt annet, og mye bedre sted i år, enn du var i fjor, ikke sant? ♥
      Det er kaldt ute nå ja. Jeg håper egentlig at snøen kommer snart jeg. Det blir så fint og lyst ute da:)

Siste innlegg