God helg!

Det ble en bra innholdsrik helg! Lørdagen jobbet jeg noen timer. Utrolig god følelse å være tilbake. Har enda en del å sette meg inn i, spesielt system og nye varer. Det kommer seg vel fort! Ettermiddagen gikk jeg en kjapp tur, før jeg og mamma dro en tur nedom Sport1. Kvelden tilbrakte jeg med pappa. Jeg lagde en supergod middag, også pratet vi en hel masse, slik vi pleier. Tok kvelden noe senere enn hva jeg pleier, men utnyttet det med å sove lenge på Søndag. Da hadde vi felles frokost. Det bøttet ned med regn, så jeg var vel den eneste som orket å gå ut på det tidspunktet. Pakket meg godt inn i ulltøy, regnkåpe, slalåmhansker og med min gule paraply. Kom unna med en klissvåt thigts og noen gjennomvåte shox. Vi dro ut litt senere, da noe av regnet hadde gitt seg, for å leie ”kongen av bastøy”. En film jeg har gledet meg veldig til å se. Var jo innlagt da den gikk på kino, så derfor måtte jeg vente helt til nå. Forventningene ble absolutt infridd, og jeg må si at det var en av de bedre filmene jeg har sett. Jeg likte veldig godt at den var så virkelighetsnær!

 


Her sitter vi i Malmö.

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg