Tufte Farmer Challenge

Jeg var og så på Tufte og de andre idrettsutøverne som konkurrerte i går. Klarte å få med meg en matboks og et par Shimano-sykkelsko hjem. Perfekte i størrelsen. Planen er jo å begynne med litt aktiv sykling så fort kroppen tillater det. Enda jeg vet det sikkert er noen år til, så er det en motivasjon å vite at skoene i allefall er på plass. Det er også en skikkelig fristelse å se at Aleksander sykler flere mil daglig med raceren sin!

 

 

I dag er jeg alene hjemme, så da får jeg vel fortgang på utsettelsene mine. Har noen telefoner å ta, noen skjemaer å fylle ut og en del bilder å se på. Jeg skal stemme for første gang i hele mitt liv, og deretter er planen sykehusvisitt hos bestefar. Verdens beste bestefar!

 

 

 

 

1 kommentar
    1. Åh, det er så gøy å vinne noe! 😀
      hihi, da er det bare å si “Godt Valg” 😉 Jeg forhåndsstemte på fredag :))

Siste innlegg