Motta hjelp!

Hjelpen jeg holder meg til er motivasjonssamtaler på sykehuset og et legebesøk annenhver uke. Ellers har jeg dratt mye nytte av psykolog Olsen. Det viser resultater og jeg ser litt mer av Madelen for hver dag som går. Det finnes så mye positivt at jeg ikke lenger er i tvil ved noe med denne sykdommen. Jeg skal aldri avslutte kampen. Angrer ikke et sekund på den setningen, forresten. Små, men viktige steg. Jeg har blitt så viljesterk. I tillegg holder jeg god styring og kurs framover. Jeg ser det kun som en seier og en gevinst. Gevinsten dobles stadig vekk. Hindrene, farene og begrensningene forsvinner litt mer. Friheten har blitt og vil for alltid være et sikkert valg! Mitt sikre valg.

 

 

6 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Du skriver vakkert og er en sterk jente. Svært moden for alderen er du også. Har en følelse av at man blir det når man opplever sterk motgang i livet. Flott blogg, veldig bra at du klarer å åpne deg om det du opplever, det gjør deg langt mer mottakelig for medgang 🙂 Jeg har selv slitt med både spiseforstyrrelser og andre psykiske problemer(tankegangen bak spiseforstyrrelsene forsvinner aldri, men man kjemper dem ned og tar gode valg hver dag:) å min blogg skriver jeg om min prosess med å skrive bok. Jeg skriver om døden til min kjæreste i hovedsak, men de psykiske problemene jeg har hatt vil også være et tema når jeg er klar for å skrive dem 🙂 ta gjerne en titt hvis du ønsker det 🙂 Stå på, du er vakker og har et smart hode 🙂

Siste innlegg