Velfortjent ferie!

Ferien nærmer seg. I morgen setter jeg kursen mot Sverige, og videre mot Danmark. 10 hele dager! Dette er noe jeg virkelig har sett  frem mot. Jeg mener definitivt at jeg fortjener en ferie nå. Det er en skikkelig seier at det har gått så fint, og at jeg nå er godt forberedt og klar for disse kommende dager. Hovedproblemene som kan komme er jo dette med mat. Takket være flerfamiliegruppen og en masse planlegging, så vil nok ikke det sette noen stopper for denne ferien. Jeg takler mye forskjellig mat og jeg er flink til å variere. Vi tar med noen tørrvarer og litt Madelén-pålegg, og da er alt fint. Hotell og ferieleiligheter. Alt er tilrettelagt for at dette skal gå suverent. Dessuten er innstillingen veldig viktig. Jeg har jo tatt opp kampen! Denne kampen gir jeg aldri opp. Jeg sitter med en trygg følelse. Endelig er jeg klar! Jeg gleder meg så enormt. Det er nesten litt ubegripelig hvor langt jeg har kommet inni det psykologiske, altså. Ellers er jeg fullstendig ferdig med all pakking. Dermed er det en fortjent gåtur som venter. Trenger litt luft..

 

 



 

4 kommentarer

Siste innlegg