Allsangpublikum

Det var opp tidlig i går. Mosseferjene er nemmelig en del forsinket for tiden, så vi ble ventende nesten en time. En tid vi benyttet til å kose oss på gåtur nede ved Strandparken. For det var jo så flott vær! Vel framme i Moss kjørte vi mot Sverige, igjen. Der vi spiste matpakker, handlet litt og fylte bensin. Et par timer senere satte vi kursen mot Halden der det skulle være allsang. Gradene passerte 23 og 24 i pluss. Det eneste som var litt positivt i den to timers lange køen var det faktum at vi stod i skyggen. Men ellers var det pressing fra alle kanter. Utrolig at jeg holdt ut! Da klokken ble seks ble alle sluppet inn. Folk spurtet til plassene. Jeg og mamma også. Vi kom ganske langt foran, og det var jo veldig fint, på tross av et par brannsår etter at et par campingstolturister presset meg inn i muren. Showet startet halv åtte, så vi hadde litt ekstra spisetid på oss. Jeg hadde varmet noe middag i en matboks, som jeg spiste kaldt. Og det blandt hele allsangpublikumet. Jøss. Jeg har virkelig overgått meg selv! Ellers var det latterfylt, gledelig og fantastisk hyggelig å være publikum. Mange kjente sanger, og noen fullt ikke så kjente (som jeg lærte meg underveis). Definitivt god stemning! Ferjen tok vi tilbake elleve fra Moss, så da spiste vi noen påsmurte rundstykker på båten.

 



Hvem vet. Kanskje dere ser oss på TV2 kl 20:00 i kveld?

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg