Anoretiker med stil!

Tirsdag startet PC-trøbbelet, og det holdt på fram til i dag. Sånn er det når man skal ha administratorrettigheter, windows, office, nettverk og masse back-up av gamle filer. Deilig å være ferdig med det! Jeg kan virkelig bli så sint når dataen inntar sitt eget liv. Skal jeg oppsummere etter flerfamilien som var på Onsdag? Vi sov jo på hotell, og dermed ble det sent i seng. Våknet av verdens høyeste og mest udugelige mobilalarm kalt ”silent”. Morsomt. Frokosten ble spist på hotellet, lunsjen på flerfamilien og middagen på hotellet, før det bar videre til IKEA. Det ble gåturen for å si det sånn.. Kveldsmaten tok vi hjemme! Jeg opplevde en enorm positivitet og glede på kurset. Jeg kunne dele med alle hvor bra jeg faktisk har det, hvor flink psykolog Olsen har vært, og hvor mange fremtidsplaner jeg venter på å realisere. Det å våkne på Torsdagen var en kamp. Anoreksien var litt for sterk. Man må ned for å komme opp. Jeg innså noe. Jeg kunne stappet inn en hel marsipankake. Ingen innleggelse er aktuelt. Aldri. Så da bestemte jeg meg. Samme frokost som på RASP, samme lunsj som mamma, en real kyllingpai til middag og is til dessert. Lettis riktig nok, men et sted skal man jo starte. Bare det å merke konsistensen fikk hodet på rett vei. Jeg hadde lyst på isen. Den smakte godt. Ingen problemer med kveldsmaten etterpå. Ingen! Fikk også en tur ut på St. Hans. Tre stopp, og vi endte opp nede på Rørestrand for å møte litt familie. Koselig. Fredagen var også en lykkens dag der jeg og mamma var på Åsgårdstrand. Kvelden tilbrakte jeg med pappa. Vi kokkelerte på kjøkkenet og marinerte tunfisk. For en deilig middag det ble, og for en flott prat vi hadde. Jeg kan alltid være ærlig med pappa. Vi kan snakke om alt som svirrer i hodet mitt! Denne Lørdagen har heller ikke vært noe manko på glede. Jeg stod opp med et positivt smil om munnen. Jeg gledet meg til frokost som mamma, pappa og jeg spiste sammen ute på verandaen. Så ble det en tur til Åsgårdstrand i dag også, og nydelig biffmiddag til kvelden. Sist biffbit jeg fikk i meg ble inntatt 17 Mai 2010. Tenk det! Og jeg vil meddele at jeg lever enda. Livet er flott, og jeg kjenner livsgnisten opp gjennom hele meg. Jeg liker denne tilværelsen, og den akter jeg å kjempe for.

 

 

En gladjente skal hun være!

 

 

10 kommentarer
    1. Hei! Du har en fin blogg og skriver bra! Kanskje du vil bli med på min konkuranse! Altså ukens blogg! Premien er at vinneren får bilde og link til sin blogg i en uke!
      Det eneste du må gjøre er å kommentere på bloggen min så er du med 😀
      Håper du vil være med!
      Hilsen: Tomas Rekstad

    2. off trist å høre at du har hat anoreksia! men stå på , du klarer hva somhelst vis du er 100% instilt for det.
      koseligt med en kommentar tilbake 🙂

    3. Utrolig bra! Jeg liker bloggen din må jeg si! Det er fint å lese om et så akktuelt tema i ungdomslivet. Det er bra at du er på rett vei, å begynner i det små! Stå på!

    4. JA JA JA! 😀
      Åhhh, er så uendelig glad for at det finnes happy endings i virkligheten også!
      Du er nydelig Madelén, jeg tror på deg!

    5. Blir veldig glad av å se måten du skildrer kampene du overvinner på, det er motiverende!
      Og for et hjertlig smil på bildet, du er nydelig 🙂

Siste innlegg