Kreativiteten selv

Overskriften er en stor løgn. Jeg har aldri vært kreativ! På ungdomsskolen var mitt verste fag ”kunst&håndverk” Jeg syntes bare ikke det var noe interessant å male, tegne og eksprimentere for å få til flotte statuetter. Istedenfor sying og strikking valgte jeg alltid sløyd. Jeg orket ikke tanken på  sitte der å sy korssting, eller tråkke på symaskin. Her på RASP går ikke akkurat dagene av seg selv. Det er jeg som må få dem til å gå. Da jeg fant ut at det var et hobbyrom senest i går kveld – grep jeg sjansen. Jeg kan ikke tro at jeg faktisk bega meg ut på noe jeg i utgangspunktet ikke kan fordra. Hittil har jeg fått meg et stilig dørskilt, en perlet stjerne og et supertøft maleri som jeg laget på lerret. Det er fargerikt med morsomme innspill fra blomster og perler. Malte bare i vill fantasi. Rommet har ikke krympet, så det er fremdeles en masse plass for litt stil og gladfarget interiør. Utrolig hva litt farger kan gjøre med humøret.

 

Her bor Madelén.

 

Enkelt fungerer.

 

 

4 kommentarer
    1. Søtt! Jeg elsker å holde på med slike ting jeg, men på ungdomsskolen var det litt værre, for da ble læreren aldri fornøyd. Likte sløyd best da. Så gikk jeg design og håndverk på vgs, det fikk fra kunstneren i meg og tada; jeg maler, tegner, og lager ting som bare det.

    2. fine! selv om du aldri har likt det, har du har alltid vært flink;)
      håper jeg får kommet innover neste uke.. vis det ikke blir da(pga at du allerede har besøk da), blir det neste-neste uke!

    3. Aww, herlig! Likte de veldig godt! Syns du virker kreativ, mer enn meg i allefall 😀 God feeling og lage noe man blir happy med!!!

Siste innlegg