Skal være russ!

Det går mer og mer opp for meg hva jeg har å vinne på å bli frisk. Det var så stas med russeklærne som bestevenninnen min hentet for meg. Det å dra på seg den røde buksa, den tøffe lua og se de utrolig geniale russekortene. I tillegg til å vite at jeg faktisk kan betegne meg som russ 2011. Utrolig følelse! Hadde kjøpt flisjakke, genser og t-skjorte i tillegg. Alt passet perfekt. Jeg ser virkelig fram til permisjoner og utskrivelse slik at jeg kan få vært litt delaktig. Det skader ikke med en litt roligere russefeiring. Vitsen er å feire med sitt eget kull. Jeg gleder meg sånn til vi skal sprade rundt i Horten og dele ut kort til innpåslitne småunger. Jeg gleder meg sånn til å være med venner. Jeg gleder meg sånn til17 Mai, og ikke minst; jeg gleder meg sånn til latter, moro og ren galskap. Dette skal gå bra. Målet kan jeg klare.

 

”Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker, når jeg ikke vet hva jeg skal si før jeg har sagt det?”

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg