Anoreksien får behandling?

Nå må jeg bort! Dette går bare ikke lenger. Jeg er så sliten og utmattet. Et sted har kreftene sviktet meg. Det er mye vilje som har forsvunnet. Jeg føler at disse 3-4 månedene kun har gått til å redde et uskyldig menneskeliv i form av mating. Utover dette er det ingen gevinst eller gullmedalje til Madelén. Nå blir det forhåpentligvis en bedre tid i sikte. RASP er fremskyndet til Onsdag 16/3 klokken ti – under 2 dager. Kanskje jeg kan manne meg opp i bekjempelse av anoreksien? Kanskje jeg nå har sjansen? Tvang eller frivillig – en ny start blir det, uten tvil! Jeg gir behandlingen en mulighet. Det er mitt beste råd… Ingenting kan forverrre situasjonen, uansett.

 

 

 

  

5 kommentarer
    1. Jeg fant nettopp bloggen din, og jeg sitter her med tårer i øynene. Det du skriver er både rørende og trist, og alt du sier treffer meg rett i hjertet. Jeg vil du skal vite at jeg kommer til å fortsette å følge bloggen din. Selv om det er lite jeg, en jente på 18år fra et sted langt borte, kan gjøre vil jeg prøve å lese, forstå og komme med små ord som kanskje kan hjelpe i det lange løp. Når, og ja, jeg sier når, du er frisk kan du se tilbake på kommentarene, du kan se tilbake på det du har skrevet og tenke at endelig. Endelig er jeg fri fra anoreksiens stramme tak. Fri fra klørne og stemmene som tok så godt tak i deg og som bare drog deg ned. Da kan du leve og ta igjen det tapte. Jeg håper du kommer til å få bedre hjelp på RASP enn du har fått til nå. En dag i fremtiden vil du være den som sier ” Hah! Jeg slo deg!” og stemmene, angsten og de vonde tankene vil være fortid..
      – En hjertelig hilsen og en vennlig klem fra en 18år gammel jente som ikke vet så mye, men alikevel en del. <3

    2. Veldig bra at du kjemper for å bli frisk!Håper du får den nye starten du ønsker. Lykke til videre!

    3. håper alt ordner seg for deg 🙂 du må bare vite at du er perfekt. ikke tenk på det å være tynn! bare tenk at du er nydelig uansett 🙂

    4. Ja, grav frem alt det positive i deg! Det kommer til å bli en helvetes jobb der også, ingen tvil – men der er det mye bedre sjanser. Det er hardt, men det er mulig.
      Den som vil, får det til!
      For ja, det handler mye om vilje. Det handler mest om vilje. Enn hvor provoserende det er, så kan man velge å bli frisk. Du valgte overhodet ikke å bli syk, men du kan velge å gå mot destinasjon frisk. Velg nå!
      Jeg er kjempeglad for å høre at det ble fremskyndet. Jo før jo bedre. Jeg ønsker deg så masse lykke til! Vedder på at det blir deilig å sette seg i en bil og se post 3 forsvinne. Aldri igjen, sant? Aldri!
      Én gang for alle.
      Jeg vet du kan!
      <3

    5. mange tanker til deg, dette skal gå bra! <3 Du er perfekt!
      lykke lykke til!
      10000000000 klemmer til deg <3

Siste innlegg