En god anoreksidag!

Det er ikke ofte jeg kan si at jeg er ordentlig glad, men i dag er et unntak. Jeg smiler fra øre til øre. Har hatt det supert omtrent hele dagen. Det har jeg fortjent nå. Jeg kjemper og jeg kjemper med alle krefter som jeg har. Endelig går ting veien for meg! Endelig er det Madelén sin tur til å vise hva hun er god for. Nå begynner jeg å føle friheten. Det er så herlig! Jeg merker behovet for å bli frisk, og jeg merker hvor villig jeg er til at mitt gamle liv igjen skal bli realitet. Så mye denne Madelén nå ønsker seg russetid, jobbing, lappen og utdanning. I skrivende stund sitter jeg sammen med familien i mitt fine hus i Horten. Jeg har permisjon helt fram til Søndags kveld. I morgen fyller lillebror år. For 15 år og 364 dager siden entret han verden. Det må feires!

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg