Alt på samme tid

Lykke, glede, sorg, kjærlighet, latter og savn. Alle følelser på en og samme gang. Møtet på RASP gikk veldig fint. Jeg har virkelig fått noe å tenke på. Det er bare synd at det er såpass å vente før plassen er ledig. Jeg har en russetid jeg ikke kan gå glipp av. Det er faktisk hva jeg vil prioritere først. Nå er jeg ikke så langt unna den rette BMI og utskrivelse, heller. Jeg har bestått vektkravet i dag, og nå er det blitt innlagt 10-minutters turer hver eneste dag. Permisjonen min gikk strålende. Det føltes godt å freshe seg opp litt. En tur i badekaret, litt nye klær og sminke. Jeg har kost meg skikkelig. Jeg trives godt hjemme. Trygge tilværelser. Egen seng. Et hjem der Madelén kan få være Madelén! Anoreksien har jeg klart å holde litt på avstand.

 

 

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg