Madelén’s tiltak = bare næringsdrikker!

Jeg har fått meg en grundig tenkerunde de siste ukene. Jeg har innsett mye, og det er ikke tvil om at positivitetet faktisk er forsvunnet. Hvordan skal jeg finne den igjen? Jeg er ikke glad i meg selv – overhodet. Jeg spiser ikke mat – tar bare næringsdrikker. Jeg er taus. Jeg vil ikke på permisjon – unner meg ikke det. Lista er veldig lang og negativ! Jeg kjenner at jeg blir litt frustrert over at jeg ikke fortjener noe. Jeg må og er nødt for å straffe meg selv etter all den maten som er  blitt presset ned i meg de siste månedene.. Jeg kommer egentlig ingen vei på den måten. Det går bakover. Ellers så har jeg nådd vektkravet i dag – med mer enn nødvendig. Det kjennes fint for da vet jeg at jeg er enda nærmere utskrivelse. Men; på tross av alt som hender så har jeg det bra med meg selv i dag. Anoreksien har det fint, og Madelén har det fint. Det å slippe den tålmodighetstesten med maten på syn, lukt, smak og konsistens – det er utrolig deilig og befriende. Jeg føler ikke at jeg får i meg noe mat. Det går jo bare sekundene før det er over. Det enkle er ofte det beste!

 

 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg