Det kommer en dag i morgen…

Innlegg skrevet Søndag 6 Februar, kveldstid.

 

I morgen er en ny dag med nye muligheter. Da skal jeg nemmelig til RASP. Det blir mitt håp nummer to. Jeg krysser fingrene for at jeg får en positiv opplevelse og god informasjon om stedet! Jeg må jo gi det en sjanse. Vi har lagt opp en plan slik at alt skal gå bra for seg. Måltidene er litt forskjøvet. I tillegg skal vi se om jeg kan klare å spise mellommåltid og nistepakken min ute blant folk. Utfordring! Det er litt spennende at jeg begynner å leve lit mer. Sakte,men sikket. Slike ting skal  jo bli normalt til slutt! Vi kjører herfra halv tolv, og er tilbake en gang rundt seks. Det blir en lang dag. Jeg håper bare øynene vil lukke seg tidlig nok slik at jeg kan få noe søvn. Jeg merker at kroppen trenger det. Og ikke minst; tankene trenger en god pause.

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg