En kamp mot anoreksi!

Fra og med i dag starter jeg denne bloggen basert på ærlighet! Jeg vil nå fortelle om min harde kamp ut av den skrekkelige sykdommen, anoreksi, som jeg foreløpig er midt oppi! Det har ligget i underbevisstheten og hodet mitt i åresvis, men ble først realitet det forrige året. Det er synd å vite at jeg måtte gå inn i 2011 på denne måten. Jeg håper dere har forståelse for hva jeg skriver. All lesing må skje på eget ansvar! Jeg er alltid bånn ærlig, og sier det jeg mener – deprimert eller glad! Jeg vil dele dette med andre for å forhindre at dette kan skje andre unge personer. Dette er dessverre utviklet seg til å bli en stor folkesykdom, og media har all skyld!

 

Kommer ikke til å besvare spørsmål angående vekt eller vektøkning. 

 

* Jeg kommer tilbake med fler ord og bilder fortløpende 🙂

 

 

 

– Håper bloggen kan være givende!

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg