Konfirmasjonen

Det var en kjempefin konfirmasjon på Lørdag! Vi kom på Bakkenteigen, fikk program, møtte familien, og gikk deretter inn for å sette oss. Konfirmantene var helt fantastisk flinke der de kom. Det var noen taler fra de voksne, og korpset spilte kjempebra! Broren min holdt tale helt alene, foran 500 mennesker. Jeg er så enormt stolt. Den følelsen jeg hadde da, kan virkelig ikke beskrives med ord. Det var stort! Deretter tok vi masse masse bilder utenfor, før vi dro hjem. Der forberedte vi maten, og jeg øvde smått på talen min. Gjestene kom en liten stund etterpå. Konfirmanten holdt nok en gang tale, og det ble masse sanger før vi spise helt nydelig koldtbordmat der mamma hadde laget absolutt alt, med unntak av gravlaks og ørettruller, og mine salater. Hihi 🙂 Elsker kalkunfilét. Sånn ellers fikk han masse fint, og min gave var faktisk den eneste gaven. Hvorfor skal det bare være penger nå for tiden? Selv om det kommer svært godt med. Det ble mye prating, filming og bildetaking utover dagen. Kjempefint at kusinen min har kjøpt speilrefleks. Senere var det kaffeselskap der vi fikk ti nye gjester. Det var; ostekake med frossebær og blåbærgele, bestilt blå marsipankake, kringle, muffins, konfektkake, bestemorkake og kransekake. Et stort utvalg med andre ord! Jeg spiste ingen av de, for jeg er ikke noe kakemenneske, og litt for sunn. Hehe. Endte kvelden med en god joggetur!

 

 

 

 

 

 

 

 

  

0 kommentarer

Siste innlegg