Bunadprøving

Jeg gikk en times lang tur rundt Tveiten, og ned til vannet. Da fikk jeg slappet av i sollyset på stranden i et kvarters tid. Det var bare så herlig!

Alenetid har virkelig vært en mangelvare, og jeg merker at jeg er et menneske som har behov for mye alenetid. Jeg tenker mye og grundig gjennom ting, og liker å snakke til meg selv, som om jeg var en annen person. På joggeturer kan jeg bare jogge og jogge, for jeg er helt i min egne tenkeverden. Den siste tiden har vært vanskelig, etter en litt ille opplevelse (ikke noe med venner, skole eller familie å gjøre), som jeg foreløpig ikke har delt med noen. Jeg er bare sånn. Jeg bærer på tusen ting inni meg som jeg aldri gidder å dele med folk. Jeg liker ikke å gjøre folk engstelige. Jeg skal alltid være modig, og klare/takle alt selv! Sånnsett er det veldig greit med bloggen slik at jeg bare kan skrive. Skrive til hvem-som-helst..

Uansett. I dag har jeg prøvd bunaden jeg arvet av bestemor. Den er jo nydelig! I tillegg krøllet mamma håret mitt litt foran, for å se et nogenlunde mulig resultat på hvordan jeg skal se ut på konfirmasjonen. Er forelsket i den bunaden og gleder meg utrolig mye til å bruke den! Bare litt usikker på størrelsen. Jeg tror jeg kanskje er tynnere nå enn da jeg prøvde den første gang. Obs…

 

1 kommentar

Siste innlegg