Kroppen til en 90 åring

Jeg har vært på sykkeltur med lillebror. Vi syklet litt overalt, hovedsakelig: hovedveien til Åsgårdstrand, fotballbanen, stranden, kystveien til Borre, byen og Lystlunden. Det ble en pause i Åsgårdstrand. 🙂 En deilig, slitsom og intens tur. For å si det sånn, det føles ut som jeg lever i kroppen til en 90 åring for øyeblikket, men egentlig er den bare 16 år, 4 måneder og 4 dager. Det går fort over! Deilig at det er helg forresten. Jeg skal ikke noe spesielt. Det blir avslapping, trening og øvelse til matteprøve på Tirsdag. Jeg skal helt sikkert oppsøke noen venner 🙂 Nå er jeg opptatt med druespising. Har sikkert spist en pakke på under en halvtime. Det er lov når det er helg! Samtidig som jeg sikkert har behov for å fylle opp karbohydratlagrene allikevel…

dsc00918

dsc00917

dsc00916

dsc00921


6 kommentarer

Siste innlegg